Na podstawie § 13 ust. 1, 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii informuję, że od dnia 27 kwietnia 2020 roku do odwołania, Urząd Miasta i Gminy we Fromborku rozszerza w kwestii zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, przy zachowaniu wysokich wymogów sanitarnych, zawieszoną czasowo od 23 marca br. bezpośrednią obsługę interesantów w następujący sposób:
1. Urząd będzie otwarty:
• w poniedziałek, wtorek, czwartek - od godz. 7:00 do godz. 15:00
• w środę - od godz. 7:00 do godz. 16:00
• w piątek - od godz. 7:00 do godz. 14:00
2. Kontakt z urzędnikami wciąż jest możliwy przez Internet i telefon.
3. W celu załatwienia spraw w pierwszej kolejności prosimy o kontakt telefoniczny oraz korzystanie z kanałów komunikacji elektronicznej. Wnioski można także składać poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Do złożenia wniosku niezbędny jest profil zaufany lub autoryzacja za pomocą bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w Urzędzie.
Realizowane będą zadania określone w wyżej cytowanym rozporządzeniu w zakresie:
1. Rejestracji aktów stanu cywilnego.
2. Przyjmowania zgłoszeń dotyczących ślubów.
3. Ewidencji ludności i dowodów osobistych.
4. Wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
5. Wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów.
Załatwienie powyższych spraw odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym umówieniu się na wizytę.
Wszystkie należności z tytułu podatków i opłat należy wpłacać na konto bankowe Urzędu Miasta i Gminy we Fromborku:
Braniewsko - Pasłęcki Bank Spółdzielczy
Filia we Fromborku
93 8313 0009 0060 0170 2000 0010
Burmistrz Miasta i Gminy
/-/ Zbigniew Pietkiewicz
W ZAŁĄCZENIU WYKAZ TELEFONÓW NA POSZCZEGÓLNE STANOWISKA UMIG.
↓