Na podstawie § 22 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, w celu minimalizacji ryzyka transmisji infekcji COViD-19 poprzez ograniczanie osobistych kontaktów z interesantami
od 26 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2022 r.
wprowadzam na terenie Urzędu Miasta i Gminy we Fromborku
ograniczenie polegające na wyłączeniu bezpośredniej obsługi interesantów.
Sprawy urzędowe będzie można załatwiać:
- korespondencyjnie lub poprzez skrzynkę podawczą znajdującą się w korytarzu Urzędu
- telefonicznie, e-mail wg poniższego wykazu oraz ePUAP i usługi gov.pl
Sprawy pilne wymagające bezpośredniego kontaktu z pracownikiem będą załatwiane
po uprzednim kontakcie telefonicznym.
Wszystkie należności z tytułu podatków i opłat należy wpłacać na konto bankowe Urzędu Miasta i Gminy we Fromborku: Braniewsko - Pasłęcki Bank Spółdzielczy Filia we Fromborku ► 93 8313 0009 0060 0170 2000 0010
Burmistrz Miasta i Gminy we Fromborku
/-/ Zbigniew Pietkiewicz
Pełna treść ogłoszenia poniżej ▼